Sunday, September 21, 2008

Kad Raya ! ! !

Salam Ramadhan,

Apa khabar semua? Macam mana puasa? Ada yang dah terponteng secara sengaja? Tepuk dada tanya mulut la ye. :D hehe... Sebenarnya saya tak nak cerita banyak sebab takut melalut entah kemana nanti. Saya baru je dapat kad raya secara maya bukan dari Maya Karin ye. :P Dengan bahasa ITnya disebut e-card. E-Card ni daripada sahabat saya yang bernama Mohd Hafizi dari UTeM.


Terima kasih banyak la kepada yang sudi menghantar. Nanti saya buat e-kuih raya pulak ye. Hehe...:) Cakap je nak Almond London ke, kuih Tart ke, kuih Semperit ke, macam-macam ada. Cuma e-rendang je belum diinovasikan lagi. (adoi, dah terlebih merapula pulak, nanti jadi ikan kerapu :P).

Saya nak kongsikan disini pantun yang dicipta semasa memasak semalam. (hehe...tengah masak pun boleh berpantun) = sasterala konon. :D


Letakkan mushaf itu ditanganmu,
Lagukan kalamAllah itu dibibirmu,

Ukirkan kesuciannya pada hati dan nadimu,

Tafsirkan pengertiannya pada amalanmu.

^_^ Jom Kita Marathon 4*400 Meter Dalam Mengejar Al-Qadr ^_^

ke Garisan, sedia, mulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............Phewit !!!

No comments: