Sunday, November 15, 2009

Etude House

Berita yang diterima lewat malam tadi melegakan sedikit kerisauan yang membelenggu jiwa sebulan dua ini. Alhamdulillah, Dia permudahkan segala urusan. Selepas ini usaha perlu digandakan dengan lebih mantop. Fighting kata orang timur sana.

Saya tertanya-tanya, "perasaan orang yang sedang dilamun cinta adakah sama dengan kami yang menonton you're beautiful secara serius?" Mungkin keterlaluan tetapi bagi sesiapa yang mengalaminya akan punya emosi yang pelbagai setiap minggu. haha ridiculous kamu kata ya!

Kami tetap kami, kan H. a.J, kak lee su aiya, mirasan dan err fan mereka. Minat itu suatu yang subjektif dan kita harus faham kebebasan senantiasa melingkari prinsip subjektif yang normal.

Saya tampal beberapa kepingan gambar supaya anda tidak bosan membaca blog yang merapu ini walaupun saya tahu gambar ini pun tidak dapat mengurangkan rasa entah apa-apa terhadap blog dan mungkin tuan blog ini sendiri. Saya faham, maaf!

Saya punya rasa relief sekarang setelah bermastautin lebih kurang 3 tahun di Melaka
(antara sponsor drama-drama di korea)

tidak tidak, tidak jeles

dengan mereka di malam 'blackout'

alina dan bal

Alina dan saya (muka yang berminyak ikan kod)

masa untuk ber'bowling'

di ixora : dari kiri tangan saya, atas kepunyaan bal dan kanan hak milik alina

Inilah aktiviti kami pada minggu lepas ketika warga bukit beruang (kecuali ixora) bergelap-gelita selain bermain sims 2 secara main-main tetapi tetap gigih meng'create' sehingga 8 orang.

ps: Penantian itu suatu penyiksaan, sungguh.

No comments: