Thursday, December 3, 2009

semestinya Lee Joon lagi hot dari Rain

Saya dah tengok movie ni last wed midnight dan saya rasa movie ni biasa-biasa sahaja selain daripada badan Rain yang sangat sexy (6 packs and fat free woootwoot).tehehehe
Rambut Rain sangat weird. Noted!
Lee Joon (MBLAQ) huhh lebih hot dari Rain. Nasib saya tak minat Rain sejak di bangku sekolah dan saya biasa sahaja dengan Full House.
Raizo (Rain/Lee Joon) masa remajanya sangat sweet dengan perempuan itu. Babak yang dengar heart to heart tu sangat manis seperti Sugus perisa Strawberi.ngahahaha
Movie ini jugak mengingatkan saya tentang Ninja Turtle yang sangat comel.
Lepas ni nak cerita yang ada unsur Yakuza pulak.

"Saya dah check exam schedule dan ada lebih kurang 20 hari untuk buat revision. Gambatte and Fighting to the Fullest!"

tak silap Lee Joon berlakon dalam Iljimae & My Girl. Eh betul ke?

Saya sangat adore akan this cute handphone dan tengah survey function Samsung Corby ini.
Sony Ericsson mungkin akan dipulang balik ke Plaza Alam Sentral.
Bukan tidak sayang tapi mungkin saya tiada keserasian roh dengan anda.
Sudah penat guna handphone yang kena keluar masuk sim bila ada orang call dan disebabkan anda under warranty saya kena bye-bye jugalah pada anda ya sebelum tamat tempoh!

kenal tak? shhhhhh (",)

Chow.

1 comment:

syamimi azmira said...

testing testing. hyung-nim :))