Wednesday, July 14, 2010

nak :D

Prosecutor Princess

Coffee House

Oh! My Lady

Saya nak semua di atas jika tiada tutorial criminal/family law yang perlu dibuat setiap minggu. Tiada midterm test(s) yang perlu direvise. Tiada kes yang perlu dibaca. Tiada artikel, memorial Pulau Batu Putih yang perlu dihadam atau Court of Judicature Act yang saya tidak tahu apa objektifnya perlu dibaca setiap kali sebelum tutorial mooting. Tak termasuk assignment(s) yang semakin hari semakin dekat dengan dateline.

Aktiviti tidak sihat yang saya (dan beberapa orang rakan) sudah terjebak kebelakangan ini ialah tiada mood untuk ke kelas mooting.haihh =.=" bosanbosanbosanbosanentahapaapanoktah.

Bukan senang untuk senang dan tiada jalan mudah untuk berjaya. Tapi itu bukan alasan untuk menjadi lifeless, it's a big NO. Jadinya minggu lepas kami (saya, najep, wafiq & wiwi h/mate wafiq) telah pergi menonton midnight movie secara tidak sengaja. Asalnya nak beli Quran translation untuk Islamic Law test tetapi telah melilau sehingga ke K5 Duyong, lepak2 & minum2 sebelum membuat keputusan membuang masa di GSC. NYEHEHEHE :D Yang lebih hebat saya menjadi Geum Jan Di (granny version) bersama F3 (sorang missing in action) yang ganteng2 tetapi telah berpunya, satu je was-was :p Tetapi esoknya terus call mama dengan rasa bersalah sebab keluar dengan lelaki sampai lewat malam .______.

tengok dengan laki kena paksarela tengok cerita macam ni tapi sebenarnya elok untuk eksesais jantung T_T

No comments: