Saturday, September 4, 2010

emo #1

banyak benda yang aku emo sejak kebelakangan ni, yakni di bulan Ramadhan yang mulia dan lebih precise 10 malam terakhir. mungkin setan dah buat rumah dalm hati.ishh

yang pertama. secara jujur aku get annoyed dengan 'kanak-kanak' yang bawak dslr ke hulu ke hilir sampai pi mydin pun nak shoot. sayangnya, seni yang aku minat suatu masa dulu sudah menjadi tipikal dan lebih menyedihkan lagi seperti hilang the authenticity & value. siapa yang mengikuti blog aku mesti tahu betapa minatnya aku dengan seni ini sampaikan aku pernah cerita dekat previous entri aku termimpi si udey ismail. siapa yang minat seni ni mesti tahu siapa dia. dan aku pernah adore dengan bakat yang ada pada anna joe, saiful nang, mukhriz latif etc etc. haihh kan dah berkurang minat aku yang satu tu. tapi takpe, aku rase minat aku ni taklah hilang terus sebab sekarang ni aku macam tertarik sangat dengan kamera erm erm ermmmmmmm POLAROID! Since aku tengok unnie dan oppa dekat korea pakai macam comel jekan, so aku tertariklah dengan kamera ni. lagipun lepas snap, gambar terus keluar & boleh letak-letak sticker yg kiyut dekat gambar tu, heee gedik ;p

say kimchi! my min ho oppa :D
source

ommo jeremy? AWWWWW super duper cute!
jeremy aka hong ki in you're beautiful

hyun joong & hwang bo in wgm

my fav couple in wgm
alex couldn't stop from taking shinae pic using polaroid
*bapak banyak dia amek*
he's so romantic but sometimes it seems a bit fake lol

cutekan? tapi aku taknak sticker hello kitty ni, childish sangat. ok apa kate kita letak sticker rakyat-rakyat korea yang bila kita tengok muka dia secara automatik fangirlism voice kedengaran.hehee bestnya :D

blah dslr! aku memang sentap & buat penat je dulu-dulu aku buat revision macam mana nak guna dslr dengan baik, godek-godek slr baba aku yang boleh simpan dalam muzium, simpan duit untuk beli kau dan yang paling lame lagi aku siap try dulu guna digicam aku untuk buat bokeh lah bagai.argghhhh tensi! Tapi takpe, polaroid lagi best dan MURAH, itu yang kita nak. koreanism pulak tu, kita perlu ada nilai kewarganegaraan yang teguh ehh silap! bukan kewarganegaraan tetapi semangat mengeratkan silaturrahim sesama manusia =p

Nanti kita pergi survey harga & siapa yang baik hati, ensem, nak kaya cepat, dapat anak macam kacukan arab-korea, jelita sampai boleh masuk majalah in-Trend, dapat anugerah dekan naib canselor, haaaaa jangan buang masa lagi. Belikanlah Polaroid ni untuk saya satu, besday pun tak lama lagi. Kumpul duit dari sekarang (^-^v)

No comments: