Sunday, September 20, 2009

iftar di um

sebelum tu..

korang2, kalian2 dan anda semua perasan tak yang kate ganti diri dlm blog ni campur2?? aku, saya, i etc.. abaikan ey. Sebabnye kekadang aku rase benda ni kena sesuai dgn ape yg aku nak update. Halal tau :)

berbalik pada tajuk, khamis lepas aku, tira, isha & fana berbuka kat um sempena sebulan puasa ni kteorg tak berbuka sama2 lagi. Mula2 igt nak beli makanan kat stadium shah alam pastu berbuka kat masjid negeri & terawih sekali. Saje nak rewind kenangan dulu2 mase form2/3. Rindu sgtttt nak berbuka duduk dlm line pjg2, terawih & qiam kat masjid tu. Tapi at last kteorg tukar plan sbb fana belum cuti lagi.

So kteorg decide berbuke kat um & dgn selambernye mkn kat tempat bdk2 archy berkumpul. First plan nak mkn ngadap tasik tapi on d way tu tetibe ujan lebat. Pas berbuka & terawih kat sane kteorg terus ronda2 kl. Dah lame aku tak hirup udara kl waktu mlm.

dataran merdeka

masuk studio skjp
bilalah kte boleh camni lagikan...

No comments: