Monday, October 25, 2010

bundle of JOY :)

Alhamdulillah!

i pass all the subjects taken for last trimester

Criminal Law 1

Family Law 1
Mooting 1
Islamic Law 1

TERIMA KASIH untuk mama & baba yang sentiasa mendoakan, kasih sayang yang infinity, financial support sehingga saya tidak kenal erti meminta, sentiasa memberi sokongan moral via membebel dsb. TERIMA KASIH buat lecturers yang meng'lecture' serta tidak meng'list'kan nama saya kepada the honourable barring list walaupun sebenarnya boleh dikira layak (",).

TERIMA KASIH sayang saya tujukan buat keluarga yang memahami serta mendoakan kejayaan ahli keluarga anda ini. tidak lupa juga TERIMA KASIH buat sahabat-sahabat, kawan-kawan dan teman-teman tidak kira yang dekat atau jauh dimata (dah macam ucapan raya di perantauan =P). orang-orang di sekeliling saya & yang pernah menjadi part of my life, TERIMA KASIH buat anda. kerjasama & understanding yang saya terima di Kenny Rogers Roaster Mahkota Parade, TERIMA KASIH buat staf-staf & manager yang banyak membantu. Ikhlas saya cakap saya amat terharu dengan kerjasama yang mereka berikan terutama ketika saya menghadapi test, assignment dateline atau exam.

Last but not least, TERIMA KASIH buat Najib yang sentiasa support saya especially when i'm down & layan kerenah saya yang malasnya macam koala (budget comel ",). To be honest, saya sangat touching & speechless when he said just now " sayang ingat tak ajib pernah janji awal sem dulu yang ajib guide sayang till u pass all the subject?" Lepas tu saya buat-buat lupa supaya dia tak kembang sebesar Selat Melaka. And now, Alhamdulillah i hit the jackpot & i'm so happy of it though tak dapat duit macam main casino =.="

TERIMA KASIH sayang cinta to all of you! Saya tahu benda ni sangat common for those yang every sem result super duper bombastic but for me it is my bundle of joy that i would like to share with people around me. For my friends, lets keep it up and it must be noted here that our life is like a wheel. Sometimes we're so happy to be at the top but we shall not forget it may goes down to ensure the wheel will keep moving. Everything has its own meaning behind, Allah yang Maha Mengetahui disebalik rahsia dan sebaik-baik Perancang :) Failure is not to be mourn but it is another step towards success. It will make us try hard, harder and hardest till the end of our life.

TERIMA KASIH

3 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah,lepas ni usaha lebih gigih lagi.

Anonymous said...

Sorry lupa perkenalkan diri tadi.
puan Zaitun

syamimi azmira said...

amin. thank u :)